یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۷

بدترین اسم‌هایی که می‌توانید برای بچه‌تان انتخاب کنید

یک آدم مشهور می‌تواند هر کاری دلش خواست بکند. البته به شرط این که خارج از مرزهای کشوری به نام ایران زندگی کند. در ایران بزرگترین بازیگران و کارگردان‌های مملکت نمی‌توانند برای نجات یک جوان از اعدام پول جمع کنند. بازیکنان فوتبال نمی‌توانند ریش پروفسوری بگذارند. ستاره‌ی جوان سینما به خاطر بازی در فیلم یک کارگردان بزرگ آمریکایی ممنوع‌الخروج می‌شود. ستاره‌ی دیگر چون فیلمهایش زیادی پرفروش است ممنوع‌التصویر می‌شود. درز کردن فیلم خصوصی یک بازیگر، به جای آن که مثل پاریس هیلتون باعث درآمدزایی برایش شود، باعث تباه شدن آینده‌ی هنریش می‌شود و …

اما در ممالک راقیه(!) شهرت به آدم این اجازه می‌دهد که هر کاری که دوست داشت انجام دهد. می‌تواند مواد مخدر مصرف کند، با هر که دوست داشت بخوابد، و حتی زندگی بچه‌اش را هم خراب کند! چطور؟ تصورش را بکنید که بدترین اسمی که می‌توانید برای بچه‌تان بگذارید چه می‌تواند باشد؟ بهتر است برای این که ایده بگیرید، نگاهی به ده تا از بدترین اسم‌هایی که آدم‌معروف‌ها روی بچه‌هایشان گذاشتند بیندازید:

۱۰- Zuma Nesta Rock فرزند گون استفانی (خواننده) و گاوین روزدیل (خواننده): پدر و مادر به توافق نرسیدند و تصمیم گرفتند تمام اسم‌هایی که دوست دارند را روی بچه‌شان بگذارند. احتمالاً مادر به بازی کامپیوتری Zuma معتاد بوده و پدر هم علاقه‌ی خاصی به الساندرو نستا داشته، جفتشان هم موسیقی راک را دوست داشتند.

۹- Kal-El فرزند نیکولاس کیج (بازیگر): آقای کیج حتماً در دوران کودکی علاقه‌ی خاصی به سوپرمن داشته است. کای‌ای نام اصلی سوپرمن در هنگام تولد است، قبل از این که به زمین فرستاده شود.

۸- Fifi Trixibelle فرزند باب گلدوف (خواننده، بازیگر فیلم دیوار پینک‌فلوید) و پاولا ییتس(مجری تلویزیون): بیشتر شبیه اسم سگ است تا آدم! شاید اسم سگ مورد علاقه‌ی این زوج هنرمند بوده است!

۷- Moxie Crimefighter فرزند پن ژیلت (کمدین آمریکایی): آقای ژیلت حتماً به نوشابه‌ی مارک Moxie خیلی علاقه داشته، در ضمن پیش خودش فکر کرده شاید روزی فرزندش به جنگ با جرم و جنایت برود!

۶- Reignbeau فرزند وینگ ریمز (بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گولدن گلوب): ترکیبی از reign به معنی سلطنت و rainbow به معنی رنگین‌کمان.

۵- Audio Science فرزند شانین سوسامون: احتمالاً این بازیگر و خواننده، رشته‌ی تحصیلی مورد علاقه‌اش را به جای فرم دانشگاه اشتباهاً در برگه‌ی ثبت احوال وارد کرده است.

۴- Pilot Inspektor فرزند جیسن لی (بازیگر): کارآگاه خلبان (با لهجه‌ی آلمانی!)

۳- Sage Moonblood فرزند سیلوستر استالونه (بازیگر): آقای راکی نام بچه‌اش را این گونه انتخاب کرده تا شاید “حکیم ماه‌خونی” راهش را در فیلم‌های قهرمانی اکشن ادامه دهد. اما ظاهراً او هیپی از آب درآمده!

۲- Jermajesty فرزند جرمین جکسون (خواننده و برادر مایکل جکسون): ترکیبی از نام پدر (Jermaine) و عبارت Your Majesty (علیاحضرت). جدی نگیرید. بالاخره خانواده‌ی جکسون اینجوری هستند!

و جایزه بدترین اسم تعلق می‌گیرد به:

۱- Moon Unit ،Diva Thin Muffin Pigeen ،Dweezil و Ahmet Emuukha Rodan فرزندان فرانک زاپا (آهنگساز و گیتاریست): احتمالاً خود فرانک زاپا هم نمی‌دانسته اسم بچه‌هایش را چه گذاشته، ولی اگر قصدی هم در کار بوده حتماً در جهت یادآوری مشکلات روانیش بوده است!

پی‌نوشت: زردنویسی خیلی جلف است، ولی آدم چیزهایی می‌بیند که نمی تواند ازشان بگذرد!!

منبع

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بدتر از زرد نويسي، انتشار مطالبي هستش كه ما هيچ وقت به واقعي بودن اونا مطمئن نيستم. من فقط راجع به Sage Moonblood و هيپي بودنش يه تحقيق 29 ثانيه‌اي تو گوگل يه كمي راجع به اين يارو پسر (رامبو و راكي) تو ويكي خوندم. اما هيچ اثري از هيپي بودن نديدم.
ها اينا نيگاش كن
http://en.wikipedia.org/wiki/Sage_Stallone
و عكساش
http://images.google.com/images?hl=en&q=Sage+Moonblood&btnG=Search+Images&gbv=2

ناشناس گفت...

از نظر اسم که خیلی جالب بود